Ah, slapp slapp dag (än så länge)

Vaknade ALLDELES för sent (runt kl.13) eftersom vi satt uppe och spelade TV-spel i natt (Tekken 6, sambons julklapp). Steg alltså upp sent drack en balja kaffe m äggmjölk. Sen stack sambon iväg till sin bror på fotbollskväll. Jag har spenderat senaste timmarna med att mysa runt och ta det lugnt. Kollat på skräp-TV och haft lite hemma-spa. Nu ska jag försöka slänga på mig kläder och dra iväg till vårt närmsta köpcentrum. Ska försöka hitta en nyårsklänning för under 200:-. Det ska nog gå.

Ska även köpa ett lithiumbatteri till min våg. Vart köper man det? Jag hoppas på Claes Ohlson. Återkommer med dagens matintag om några timmar.

L8er!


Kommentarer
Postat av: hampa-h

Köpte såna till vår våg idag på ICAt här hemma

2009-12-27 @ 18:11:44

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0