Cocosfett = Cocosolja?

Igår köpte jag cocosolja. 100% ren, luktfri cocosolja att steka i bland annat. Har för mig att det är en massa folk som tipsar på det på diverse forum. Men min cocosolja kostade bara 16:- och jag har för mig att alla på dessa forum snackade om att det var så himla dyrt med cocosolja.

Hur förhåller det sig, är cocosfett och cocosolja samma sak?

Det här är det jag köpt. Är den bra eller bara...skit? Någon som vet? Man måste för övrigt spola flaskan under varmvatten om den ska användas för det stelnar direkt om den står i mindre än +25°C.



Ps. Vissa stavar cocos med k, kokos. Det gör jag också egentligen men efter att ha kommit på det efter halva inlägget kom jag på att jag inte orkar gå tillbaka och ändra. Inte för att inlägget är långt iofs... och det här orkar jag tydligen skriva. Äh, screw it, jag stavar med c. Ds.

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att du kikade in på min blogg, och lämnade så uppmuntrande ord!! Tack så mycket! :-)

Önskar dig lycka till med viktminskningen, det är ett god satsning att tänka på sitt eget välmående.

Kram: Helena

2009-12-04 @ 09:17:22
URL: http://sextiotrekilosovervikt.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0