Dag 10

Lunch: Fem köftebiffar m ezme, tzatsiki och grönsallad.
Middag: Lax jag gjorde i förrgår, kokt blomkål, en bit dansk feta.
Övrigt: Pepparmintsté med cocosolja (läst att det ska vara bra mot diverse åkommor)

Knepig dag rent matmässigt. Ingen frukost, lunch ute och sådär. Då blir det som det blir. Men så länge jag mår bra, inte är överdrivet hungrig och inte käkar potatis/ris/pommes/bröd/mjöl så är jag nöjd. Däremot har jag upptäckt att jag måste ha med mig vatten när jag går hemifrån. Det märks så väl när jag druckit för lite vatten, blir helt paj i kroppen. Vilket bara är bra, jag måste lära mig dricka mer vatten.

Jag är döslut efter att ha varit på ikea (för andra dagen på raken). Idag drog jag med min sambo och vi handlade nyttoprylar för 700 spänn från ett presentkort jag fått. Jäkligt skönt att ha det gjort. Nytt porsling etc. Välbehövligt.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0