Dag 15

Frulle: 70gr bacon, två kokta ägg. Kaffe m äggmjölk.
Lunch: Fläsk, gräddsås och broccoli. Kaffe m mjölk.
Middag: Fläsk, kryddsmör och broccoli.
Kvällsmål: Ett kokt ägg, majo och lite älgkorv.

Lunch och middag var väl ganska snarlikt, men är man trött efter en herrejössesdag i skolan blir det lätt så. Rester + micro = tipptopp. Tror jag har druckit lite för lite vatten idag däremot. Hävt i mig en liten senaste timmen och känner att huvudvärken börjar släppa så smått.

Jag såg förresten att min jacka passar bättre idag. Det blir ingen rövhylla bak på jackan längre (ni som har det förstår vad jag menar) utan den hänger faktiskt bara rakt ner. Underbart skönt att se att det händer någonting.

Idag ringde min mamma förresten och frågade vad jag kunde äta till jul. Hon lät väldigt lättad när jag sa att jag kan äta praktiskt taget allt på julbordet. Det blir inga problem över jul. Även fått ett hett tips på fejk-ris a la malta som jag ska prova på. Jag och sambon kommer fira lite mini-jul innan jag åker hem till min familj och han åker hem till hans och då passar det ju bra med keso a la malta. :-)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0