Dag 16

Frulle: 70gr bacon, två stekta ägg. Kaffe m grädde.
Middag: Fläsk, grönpepparsås, broccoli.
Filmsnacks: Salami- och ostkuber.

Dagen har varit bra. Käkade lunch så sent så det blev middag istället, sen blev det filmsnacks. Är så himla trött så jag ska knoppa in om en liten stund. Först ska jag bara kolla på Generation Fett. Jag vet inte varför, men jag ääälskar verkligen tjockisprogram. Generation Fett, Biggest Loser, Världens tjockaste man o.s.v. Jag kan liksom inte få nog.

Just idag handlar det om tjocka kvinnor som är stolta över att de är just tjocka. Det kommer jag aldrig förstå men det är ganska fantastiskt vad mycket självförtroende det finns där ute ändå.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0