Dag 17

Frulle: En kotlett, några ostkuber, kaffe m grädde.
Lunch/Middag: Två skivor stekfläsk, grönpepparsås, några broccolibuketter.
Övrigt: Kaffe m baristamjölk (i skolan).
Kvällssnacks: Te med cocosolja, ostplättar (Idolfinal-snacks).

Trist att det inte var vägdag idag, vägde mindre än jag gjort på lääänge. Men jag får vänta till tisdag. Räknar ju bara tisdagsvikten. Hoppas det inte studsar uppåt igen. Är det något jag vet om LCHF och vikten är att det hoppar lite upp och ner som det vill. Jag antar att det har att göra med kolhydratsintag som samlar vatten, för lite fett, för mycket fett... svårt att hitta någon ordentlig styrsel på det. Å andra sidan har jag inte ätit LCHF längre än 8-9 veckor i stöten (i somras) så det kanske inte är så konstigt att jag inte riktigt hittat det som funkar bäst för mig.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0