Dag 20

Idag är storstädning och plugg inplanerat (suck och stön) så det är lika bra att jag skriver upp dagens käk nu så jag inte glömmer bort det sen. Har planerat dagens käk. Är så illa tvungen eftersom det inte finns speciellt många val (det ekar tomt i både kyl och frys för tillfället).

Frulle:
Två kokta ägg m örtsalt, kaffe m grädde.
Mellanmål: Kaffe m grädde, salami- och ostkuber.
Middag: Färsbiffar m haricot verts, skysås.

Rätt så andefattigt. Men imorgon strömmar kommer det in pengar i det MajaKarlska bohaget, så då blir det storhandling (för flera hundra säkert, fo sho!).

Nähä. Nu ska jag lyssna på lite powerballader innan jag sätter igång med städningen.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0