Dag 21

Frulle: Två färsbiffar, kaffe m grädde.
Lunch/Middag: Korvstroganoff, broccolibuketter.
Övrigt: Äggmjölk smaksatt m kanel.

En så jäääkla bra dag idag, I must say. Först var det ju vägningen, -1,2 kg. Mycket bra. Sen åkte jag och skrev på jobbpapper och fick reda på min ingångslön. Mycket mycket bra. Jag har ju levt på (en nästintill obefintlig) ersättning från alfakassan och csn bidrag/lån sen april så det känns fantastiskt att få månadslön igen. Min första hela månadslön får jag inte förrän i slutet av mars, men jag får hitta på nåt sätt att överleva till dess.

Ja, det här blev en riktig toppentisdag! Hoppas ni också haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, roligt att handla nya kläder men tufft för plånboken om man inte har så mycket pengar. jag är student i lite drygt ett halvår till, men jag har en kartong med för små kläder så de får väl också duga ett tag =)

2009-12-15 @ 16:55:44
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0