Dag 23

Var upptagen hela gårdagen, så det här är alltså gårdagens intag:

Frulle:
Äggmjölk m kanelsmak.
Lunch: En hamburgare från grillen.
Göggfika: Ett glas glögg m mandel & russin, 7 pepparkakor, hårdbröd m smör o ost.
Middag: Baconlindad fläskfilé, stuvad spenat

Gårdagen såg inge vidare ut. Vilket inte var (helt) mitt fel. Eller jo, jag såg till att glömma bankkortet hemma. Hjälpte en kompis med flytt och då hade hon redan köpt ett hamburgermål till mig och jag orkade inte knorra om det. Var dessutom jättehungrig. Hamburgaren smakade i alla fall skit. Slängde pommesen och gav bort coca colan. Sen var det glöggfika hos en annan polare och jag hann inte mellanlanda hemma. Samma där, svinhungrig. Så det blev bara skit.

När jag sen kom hem var jag fortfarande jättehungrig så då åt jag en bra middag.

Gårdagens utsvävningar gav utslag på vågen direkt. +1,2 kg i morse. Vet att det mest är vatten, men det är ju mindre kul. Men de försvinner på några dagar. Det som stör mig mest är att jag inte var sugen på socker eller bröd igår men det var det som fanns att tillgå. Skulle iofs kunnat dricka vatten och äta bara ost vid fikat, men fy satan vad hungrig jag var.

I morse när jag klev upp vad min mage stenhård och arg. Mådde lite halvkasst. Jag måste se till att få med mig pengar nästa gång jag åker någonstans så jag själv kan handla käk. Eller ta med mig mat. Mest sur på mig själv för att det inte var ett planerat fusk. Hade jag tänkt "idag får jag äta lite vad jag vill" skulle det känts okej, men nu känns det mest som att jag kastat bort en fuskdag helt i onödan. Förstår ni vad jag menar?

Ja ja. Kommande veckorna blir toppen. Planering planering.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0