Dag 25

Frulle: 70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Lunch/Middag: Tacofärs, ost, paprika, lök, isbergssallat.
Övrigt: För mycket 85% choklad, för mycket kaffe med mjölk.

Idag hade sambon en barndomsvän över på besök. Det blev TV-spel, brädspel och Family guy. En väldigt trevlig lördagkväll helt enkelt. Inte ätit något ur alladin-asken, tårtan han kom med eller något annat "dåligt". Dock ätit för mycket choklad. Trots att det är OK med 85% choklad känner jag att det blev lite väl mycket. Men men. Sista fuskdagen på riktigt länge. Jag kommer säkert ligga plus på vågen på tisdag, men det är ju sånt som händer. Nu ska jag vara strikt fram till nyårsafton. På nyår kommer jag dricka rödvin.

Imorgon ska jag till en gammal klasskompis på fika. Hon står för fikat och frågade vad jag ville ha. Eftersom jag vet att hon själv käkat LCHF förut sa jag bara "LCHF" varpå hon svarade "Toppen, ost- och skinkrullar alltså". Skönt när det inte är några konstigheter.

Usch, nu ska jag sova. Klockan är 02:30 och jag känner i hela kroppen att jag inte är van att vara vaken såhär sent längre. Gudars vad skönt det ska bli att hoppa i säng.

Btw, jag har köpt min första bygel-BH sen jag var 15-16. Fan vad Kapp-Ahl är bra på underklädesfronten!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0