Dag 27

Frulle: 100gr ugnsstekt falukorv, keso, två mosade ägg m smör, jul té m grädde, en (stor) ischokladbit på 85% choklad och cocosolja.
Lunch: Linssoppa. Kaffe m mjölk.
Middag: Stekt lax, kryddsmör, broccolibuketter.

Idag åkte jag in till stan och mötte upp min Heidi. Vi gick i fyra second hand-butiker och jag fyndade en jättefin (och varm) halsduk för fyrtio spänn och en Stephen King-pocket jag inte har för en femma. En väldigt lagom julshopping. Till mig själv. Vi lunchade på en vego-restaurang, vilket betydde: inte LCHF-vänligt alls. Linssoppan jag tog var gjord på linser, morötter, tomatkross och kryddor. Väldigt god iofs, men kanske inte ultimata lunchmaten. Allt annat var det potatis, pasta eller mjöl i. Så jag gjorde så gott jag kunde ändå.

Det var en väldigt skön måndag med andra ord.

Min morgon i bilder.

Frukost:


Frukostsällskap:


Soffsällskap:


Vadå crazy cat-lady?

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0