Dag 31 - Juldagen

Frukost: Kallskuret, en köttbulle, ostgratinerad broccoli, äggstanning m champinjonstuvning.
Lunch/Middag: Kallskuret, revbenspjäll, rökt lax, laxost, ett flatbröd, ägghalva.
Övrigt: 2 glas rödvin, 3 sorters ost, lite paprika. Tre koppar kaffe m grädde.

Phew. VILKEN mathelg! Ändå har jag inte alls tryckt i mig lika mycket som jag brukar göra, men antagligen visar vågen plus ändå. Kan ju inte påstå att jag inte okynnesätit en hel del.

Jesus christ, nu ska jag ut och lägga mig i mitt uthus och läsa en julklapp (passande nog en bok om LCHF). I morgon åker jag hem till sambon och julmyser lite i mellandagarna. Hoppas ni haft en jättetrevlig jul, det har jag!

Kommentarer
Postat av: Wille

Det är nog inte det lättaste att dra igång ett bantningsprojekt i nov-dec. Men förhoppningsvis så börjar du det nya året på minus. Hade du inte kört igång så hade du kanske haft flera kilo plus ytterligare. När jag äter lite väl mycket så tröstar jag mig med att det är riktig och näringsriktig mat. Man känner ju sig rätt nöjd nu med fyllda näringsdepåer. Det är ju bra:-)



Gott nytt år snart!

2009-12-26 @ 11:11:34
Postat av: vipsan

2009-12-26 @ 17:37:53
Postat av: Vipsan

Jag önskar dig en god fortsättning.

kram

2009-12-26 @ 17:39:26
URL: http://vipsan.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0