Dag 32 - Annandag jul

Frukost: Kallskuret, rökt lax, laxost, ett flatbröd, kaffe m grädde.
Mellanmål: Keso a la malta m hallon, kaffe m grädde.
Lunch: Två kokta ägg m majo, fetaostkuber, tjälknöl.
Övrigt: LCHF-glass.

Men nu är julhelgen över för min del. Vardagsmat från och med imorgon. Det känns bra. Inte ätit alltför mycket kolhydratsrikt. Möjligen (verkligen!) överätit av det andra dock. Men jag är nöjd med mig själv ändå! Inte en endaste chokladbit (förutom LCHF-vänlig ischoklad) och inte en enda pepparkaka under julhelgen. Ingen glögg, ingen potatis, inget godis, ingen läsk, inga chips.

Min våg har inga batterier, men ska se till att köpa till tisdag då det är vägdag. Så får vi se hur det går. Helst vill jag ju inte gå upp, men eftersom jag överätit en del måste jag väl inse att risken finns att det blir ytterligare plus. Well well, den som lever till tisdag får se.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0