Dag 9

Frulle: Lax från gårdagen (inget tillbehör, hade brådis). Kaffe m grädde.
Mellanmål: Ett grillat kycklinglår m ört creme fraische. 1 skiva skinka. 2 koppar kaffe.
Lunch/Middag: Grillad kyckling, bearnaise, lite kokta morötter och grönsallad (lunch på IKEA).

Full rulle idag. Skola, arbetsintervju, hem till systern, IKEA och nu lite plugg. På måndag vet jag om jag får jobbet (håller tummarna så de vitnar). Kommer bli en plågsam helg.

Vad rart av mamma och syrran att tänka på mig när vi skulle fika. De dukade fram bröd och pålägg åt sig och kyckling, skinka och creme fraische till mig. Fett najs. Dem sa att det syns direkt när jag går ner i vikt runt nyckelbenen och halsen, det tyckte jag också var kul. Nu är det ju 23 kg to go, men det är toppen med pepp. :-)

Nähä, om jag skulle ta och göra en kopp té.

Kommentarer
Postat av: Maria

Detta var ju en intressantblogg du hade här!

Kul att läsa vad du äter och hur mycket du tappar. :D

Lycka till med din fortsatta viktminskning.

Kommer komma in och läsa!

// Maria

2009-12-03 @ 23:31:20
URL: http://mayaoco.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0