Förresten!

Tack alla som kommenterar. Tack för er pepp, goda råd och fina ord. Det hjälper faktiskt mer än man tror.



I morgon åker jag hem till min familj på landet och firar en säkerligen alldeles underbar jul. Eftersom dom har internetuppkopplingen från stenåldern (alternativt helvetet) kommer jag antagligen inte uppdatera julafton och juldagen. Det får jag nog göra i efterhand (kommer hem juldagskvällen eller annandagen).

Vill även skänka en av mina f.d. bästa vänner en tanke då hon ligger på op:bordet idag (gastric) och inte kommer vara hemma med sin man och sina barn över julen. Jag vet att hon inte läser min blogg, men jag tänker på henne och hoppas allt går bra och utan komplikationer.

Och er andra vill jag bara önska en riktigt GOD JUL!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0