Help me Jebus!

Jag är så fasansfullt sötsugen och jag vet inte vart det kom ifrån!

Lunkade nyss ner till vår närbutik som stänger kl.22 och tänkte köpa grädde och mörk choklad. Tänkte vispa ihop en liten chokladmousse såhär på kvällen. Men nähä. Dels säljer dom inte grädde och den mörkaste chokladen som gick att få tag på var Marabou Mörk. Jag äter helst mörk choklad med minst 85% kakao (gärna 90%) men tänkte nöja mig med 70%. But no. In i videobutiken och kollade runt där. Samma sak.

Så det blev till att kila hem igen. Fortfarande sötsugen dock.

Bah. Pepparmintsté får väl duga... usch. Det är egentligen jättegott men det var verkligen inte vad jag var sugen på.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men å andra sidan kanske det var bra att de inte har den där chokladen. Tycker du gör ett superjobb!

2009-12-09 @ 06:34:53
URL: http://gogofetto.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0