Men ÅH

Igår käkade jag upp sista äggen och sambon vårt sista bacon. Vilket betyder att jag inte har någon frukostmat. Jag vet att jag är lite tråkig som kör samma frukost varje dag i princip, men jag tröttnar ju inte och jag står mig på det.

Så vad ska jag äta till frulle idag då? Det enda jag har i kylen som man kan äta utan lång tillagningstid är två kalla fläskkotletter, en bit salami och ost. Mja. Något kanske man kan hitta på. :-/

-Uppdatering på eftermiddagen-

Det blev en kotlett, ostkuber och kaffe m grädde till frulle.

Kommentarer
Postat av: Fröken glas

Jag skulle ha ätit kotletterna och kanske salamin och osten också :)

2009-12-11 @ 12:58:58
URL: http://frokenglastankar.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch jag har så svårt för att äta tillagade saker till frukost. Har försökt lite med stekt ägg och bacon men magen vill inte ha det så tidigt. Den vill ha fil, müsli och smörgås. =(

Skönt för dig som inte tröttnar!

2009-12-12 @ 09:34:46
URL: http://mabranu.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0