Nyårsklänning 2009, Check

Först är det nyår och sen är det min systers avslutningsbal i finland, så jag behöver verkligen en klänning. Och efter inlägget "För fet för att vara fin" kände jag att, nej fan, jag vill ju vara fin. Kollade runt lite och hittade den här. Anledningen till att jag köpte den var främst alla kommentarer om den: "Normal i midjan men alldeles för stor över brösten", "Passar inte alls oss som är normalstora eller lite mindre över bröstet". Come to mama! Tänk om det visar sig vara en klänning med skärning som jag faktiskt kan ha!

Klicka på den för större bild.

Sen är väl rosa inte riktigt min färg, men den ska tydligen vara ljusare i verkligheten än på bilden. Blir nog bra det här. Jag äger ett par rosa peep-toe skor men det kanske blir lite kaka på kaka?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuud va fin klänning! Du kommer bli så söt så. ;) Och det blir inte alls kaka-på-kaka tycker jag. Kör det som du tycker är snyggt, då blir det jättebra. ^^

2009-12-14 @ 20:56:04
URL: http://gogofetto.blogg.se/
Postat av: NinnaMia

Snygg klänning. Använd dina rosa skor till, men bryt av allt rosa med svarta strumpor, svarta smycken och eventuellt en svart sjal över axlarna. Så blir du så fin såååå!! Håller tummarna för att klänningen passar och hoppas att festerna blir trevliga.

2009-12-14 @ 21:55:37

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0