Dag 4

Frulle: 70gr bacon, ett stekt ägg. Kaffe m mjölk.
Planerat snedsteg: Två pocky-pinnar.
Lunch/Middag: Stekt fläskytterfilé, haricot verts, sås på skyn + grädde.
Övrigt: Kaffe m äggmjölk, lite keso.

För er som inte vet vad pocky pinnar är så är det ett japansk snacks. Det är som jättetunna kexpinnar med olika överdrag typ choklad, jordgubb etc. Kan inte vägt många gram tillsammans. De var inte speciellt goda egentligen, men det var kul att ha ätit dom. Sen åkte jag hem och käkade med sambo innan jag slocknade i soffan.

Än så länge är jag inte sugen på "fel" saker i alla fall. Får hoppas det kommer fortsätta lika bra som det börjat. Har inte riktigt börjat röra på mig ordentligt, men det känner jag inte är prio ett. Prio ett är att få ett okomplicerat förhållande till mat. Om jag nu någonsin kommer få det, men det kan ju inte vara helt omöjligt.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0