Some girls are bigger than others

En kompis frågade varför jag lagt ut ett kort på mig själv i underkläder. Well, de flesta jag känner har lagt ut kort på sig själva i bikini från semesterresor osv, what's the big deal? Direkt tänkte jag "Mäh, det är bara för att jag är fet" men så var det ju förstås inte. Hon insåg bara inte vikten (no pun intended) av att visa upp att jag är tjock när jag redan konstaterat det i text.

Så jag känner att jag vill förtydliga. Jag lägger ut ett kort på mig själv i underkläder av två anledningar. Dels för att jag ska påminna mig själv om hur jag absolut INTE vill se ut och dels för att jag skulle skämmas något så oerhört om jag bara blev fetare och fetare än tvärtom. Så det är en småtaskig liten motivationshöjare från mig själv till mig själv. Att jag inte ska tappa sugen för då får jag se ut såhär även i framtiden.

Hoppas det blev utrett och att ingen tar illa upp.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0