Viktnedgång, före- och efterbilder

Efterbilder återkommer jag förhoppningsvis med inom ett år (höhö).



Vågar tydligen inte riktigt släppa tyglarna än. Inte nog med att jag inte vill visa ansiktet, jag ställer mig omedvetet i en pose som jag inte ser riktiga lika fet ut som jag är i verkligheten. Men ni får i alla fall ett hum, trots oskärpa och mörker som också gör att jag ser mindre ut än vad jag faktiskt är (skitkamera).

Om jag skulle vakna imorgon och något på min kropp skulle förändrats, vad skulle jag helst vilja att det var?
1) Att valkarna på ryggen var borta (Hallelujah!)
2) Att magen inte längre hängde över byxorna.
3) Att brösten halverats i storlek.

Det sistnämnda mest för att det är så jäkla tungt. Det är ytterligare en anledning till att jag vill gå ner i vikt. Jag vill förminska brösten (för ryggen och axlarnas skull) men får det inte bekostat av landstinget om jag inte går ner 25kg först. Förhoppningen är ju att bröna försvinner i takt med att jag blir tunnare men jag tvivlar på att de kommer försvinna så pass att de inte tynger längre.

Är det någon av er som gått ner i vikt som vet hur det ligger till med det där?

Kommentarer
Postat av: FiaLotta

Hej!

Jag har samma kroppstyp som du... Skulle också gärna operera brösten. MEN vet också att om man går ner en hel del så krymper de också en hel del. Har bytt flera kupstorlekar sedan jag började gå ner i vikt.

Vill passa på att rekomendera världens bästa BH-butik på nätet och live!



www.bravissimo.com



Ligger i London, ALLA storlekar finns, fungerar skitbra att beställa på nätet och de är superhjälpsamma i mail och telefon. Finns även kläder, jag har en del klänningar från dem och de är väldigt figursmickrande! Har till och med en axelbandslös bh som funkar.

En bra och rätt BH ger direkt en slankare figur:-)



Lycka till!

2009-11-25 @ 21:03:29
Postat av: NinnaMia

Vad modig du är som går ut med en bild....jag vill knappt ens titta på mig själv i en spegel.

Känner igen mig själv i mycket av det du skriver. Jag äter också LCHF sedan 11 veckor.

Tänker följa din blogg och se hur det går för dig.

Lycka till!!!

2009-11-25 @ 22:22:30
Postat av: sofie

hej, kom in på din blogg genom kolhydrater i fokus forumet.

Blir superinspirerad och kommer fortsätta läsa, körde lchf i 4 månader förr aåret och gick ner 4 kg. Sen kom jag in i den gamla vanliga ovanan av kolhydrater men tänkte starta upp efter jul igen för man mår ju så bra av att skippa kolhydrater.



Supermodigt att ta bild, jag har väl samma kroppsform som dig (minus brösten).. och blir ganska lättad över att andra också har fläsk på ryggen, trodde jag var den enda ett tag haha.

jag gick ner 18 kg förra året (inte bara genom lchf) och mina bröst gick från en stor D kupa till B... så de minskade iaf på mig. Nu har jag dock gått upp 10 kg igen (jippie... not) och då gick brösten också upp en kupa.



hoppas du lyckas i alla fall!

tittar in när jag själv behöver lite peppning ;)



2009-12-22 @ 21:51:00
URL: http://emmasofiee.blogg.se/
Postat av: Linnéa

halloj,

Supermodigt! jag kommer lägga ut bild på mig själv så småning om..jag har tagit bild redan men med kläder på.. är man halvnaken så syns det bättre men eftersom jag studerar till lärare så tänkte jag att om någon elev hittar bloggen kan de ge lite fel signaler... jag kommer absolut följa din blogg! den verkar såå intressant:D ge inte upp keep it up:D



Känner igen problemet med stora tuttar vore underbart att bli av med en kupa! jag har inte riktigt lika stora som dig tror jag, men tillräckligt för att vilja skona rygg och axlar för framtiden:)



good luck!

2010-01-06 @ 14:12:04
URL: http://linneaahlberg.blogg.se/
Postat av: ella

jag gick ner ca 20kg.. hade 80E när jag började och 75C när jag gått ner.. så för mig gjorde det skillnad.. :D

2010-01-20 @ 21:21:52
Postat av: Jannica

Wow, vilken skillnad. Du är jätte fin :D Angående brösten så krymper dom. Men kanske inte så mycket. Har du varit mycket mindre förr än va du är nu? Då går du nog ner till den storleken om du sedan gått upp i vikt. Så är det i allafall för mig. Mina gick från c-dd och nu går de neråt igen.

2010-12-21 @ 19:01:10
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0