Dag 128

Igår loggade jag aldrig in på datorn så här är gårdagens intag.

Frulle: 70gr bacon, scrambled eggs, kaffe m grädde, två bitar 85% choklad.
Lunch: Päron m brieost, två bitar 85% choklad m jordnötssmör.
Middag: Fläskstrimlor m jordnötssås, två chokladägg ("riktigt" godis)

OH MY GOD. Jag är hungrig precis hela tiden och sötsugen som faen. Spelar ingen roll vad jag äter. Igår gick det till och med så långt att jag tog två godisar ur min sambos godisskål. Det smakade supersnubbigt så det kommer jag inte göra om. Men det enda jag ville göra igår var att äta, äta, äta. F*cking hormoner. Tjejveckan på G när som helst, då brukar det bli lite lösare tyglar.

Hur i hela friden ska man kunna kontrollera sig under den här veckan egentligen? Någon som har nåt tips/trick? Jag försöker men det går sådär. Varit förbannat sugen på pizza senaste två dagarna också, men det har jag inte fallit för än så länge. Argh!

Började se True Blood igår förresten. Betade av 8 avsnitt. Jäklar, vilken bra serie!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Dagarna innan lingonveckan brukar vara mina "moffdagar" då jag tillåter sånt jag annars brukar vara restriktiv med, typ grädde och nötter. Äter jag tillräckligt av sånt orkar jag inget annat. De dagarna skiter jag i om jag får i mig mer än 3000 kalorier och bara äter, för det är typ två dar i månaden. 2-3 dl vispad grädde med lite nötter och hallon i och du KAN verkligen inte äta nåt godis eller pizza sen, och vill inte heller för du är så sjukt mätt att du tror att du ska smälla av. Men det blir bara kanske 15-20 g kolisar.

2010-04-04 @ 11:22:54
URL: http://dagarutansocker.blogspot.com
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Jag at ca 80g mjölkchoklad idag =( Bara för att det var pask och sambon av nagon anledning hade köpt en chokladkanin fran Lindt till mig. Hoppas verkligen att vagen ända pekar nedat imorrn och att magen inte gör uppror. Suck!

2010-04-04 @ 16:31:42
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: hampa-h

Jag kan inte med ord förklara hur underbart jag tycker att du ÄNTLIGEN börjat kolla på TB. Och ja, även den serien suger fett emellanåt men man blir HOOKED! :D

2010-04-04 @ 21:39:18

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0