Dag 131

Gårdagens mat:

Frulle: 70gr bacon, ett stekt ägg, svart kaffe.
Lunch: Grönsallad m räkor o ägghalva, västkustsallad, kaffe m mjölk.
Middag: Fläskkotlett m jordnötssås.
Kvällsmat: 4 skivor hårdost.

Phew, nu har jag inget jordnötssmör kvar. Bra det. Jag kan inte ha det hemma utan att vara sugen på det jämt. Trots att jag egentligen tycker det är ganska äckligt. Dessutom är det för mycket kolhydrater. Ska verkligen försöka skära ner till ett minimum. Vilket jag bara kan lyckas med om jag inte har något annat än bra matvaror hemma. Känner ju mig själv alldeles för väl.

Det blev ingen film igår förresten, var alldeles för trött efter middagen för att orka se något nytt. Så jag såg om Grizzly Man som gick på TV istället.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0