Dag 132

Gårdagens intag.

Frulle: Två kokta ägg, makrill i tomatsås, majo, kaffe m mjölk.
Lunch: Fläskkotlett m broccolibuketter o kryddsmör, kaffe m mjölk.
Middag: Gyrostallrik m grönsallad.
Filmsnacks: Tre skivor hårdost.

Har inte orkat diska mixern så jag kan göra äggmjölk så jag har mjölk i kaffet istället. Dåligt. Men är man överjordiskt trött efter jobbet så är man.

Igår hittade jag ändå på något efter jobbet. Mötte upp min överlyckliga sambo som varit hos tandläkaren. Han var så glad över att kunna tugga igen så han bjuckade på gyros. Sen storshoppade vi filmer för 300 spänn. Kom hem med Them, Wicker man, Från andra sidan, Behind the mask, Brotherhood of blood, Role models, Be kind rewind, Downloading Nancy, Kung Pow, Brothers Bloom, Going to pieces och en film till som jag inte kommer ihåg vilken den var. Kollade på Going to pieces igår som var en dokumentär om slasherfilmen på 80-talet. Halvrisigt gjord men den var lätt värd sina 25 kr.

I övrigt ser det ut att bli en bra dag. Deklarerade på nätet imorse och blev på bra humör. Jag älskar pengar.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0