Dag 133

Frulle: Två kokta ägg m majo, kaffe m mjölk.
Lunch: Kycklinglår, broccolibuketter, kryddsmör, kaffe m mjölk.
Middag: Räkor, avokado, ägg, aioli, kaffe m grädde.

Gårdagen var seg. På kvällen klämde jag och sambon två av våra nya filmer. Det blev Them och Från andra sidan. Två riktiga soprullar, om jag får säga det själv. Gillade Them när jag såg den första gången men nu tyckte jag bara den var seg och pajig.

Gårdagens mat var bra sånär som på mjölken i kaffet. Det tar sig. Inga fler pizzor i alla fall. Min kropp har inte riktigt återhämtat sig från sockerchocken i måndags. Fortfarande svullen och halvkass i magen. Men det är ju som dom säger, det blir bättre och bättre dag för dag. Fast allt känns segt nu. Tror det beror på vädret. Grådassigt. Ingen snö iofs, men grått grått grått. Hoppas helgen blir fin och solig. Det behövs. Då ska jag se till att vara utomhus.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0