Dag 136

Frulle: Nötkött, ett stekt ägg, kaffe m grädde.
Fika: Kaffe latte.
Middag: Baconlindad fårostfylld kycklingfilé m ostsås, rödvinssås och grönsallad.
Kvällsfika: Kaffe m mjölk, 4 bitar 86% choklad.

Var så sugen på annat än bacon till frulle så jag stekte på lite nötstek från igår. Sen åkte jag och sambon till skärholmen och fikade utomhus i KORTÄRMAT. Blev upplockade av min syster och hennes kille och sen spenderade vi resten av kvällen hemma hos dom. Supermysig dag. Skön start på dagen också, äntligen har vågen börjat gå nedåt igen. Visserligen ligger jag fortfarande på samma vikt som för typ två månader sen, men jag går inte upp längre. Har inte varit jättestrikt senaste veckan men uppenbarligen tillräckligt ändå.

Skön dag på det hela helt enkelt. Imorgon blir det återbesök till veterinären och på tisdag ska jag kolla på en lägenhet som vi inte kommer få. Men det ska bli trevligt ändå.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0