Dag 139

Gårdagens mat:

Frulle: 70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Lunch: Rökt skinka, broccoli, avokado, mozzarella, kaffe m mjölk.
Middag: Fyra prinskorvar, bacon, haricot verts, vitlökssås.
Comfortfood: Kokostoppar, kaffe m mjölk.

Dagarna går. Upp på morgonen och äta frukost, jobba, hem och käka, kolla på TV tre-fyra timmar och sen somna. Jag är så trött på eftermiddagarna. Men idag ska jag hem till en vän på fika i alla fall. Kanske en prommis runt trekanten. Ska försöka hålla mig flytande tills extremtröttman lämnar kroppen.

Sett över mitt ätande senaste tiden och ska ge svart kaffe ytterligare en chans. Försöka att skära ner på mjölken eftersom den bromsar i många fall. Och när jag kommer hem ikväll ska jag lägga fram köttfärs. Försöka skära ner på halvfabrikaten också. Just nu äter jag ingenting för att det är gott utan för att jag ska äta. Det känns lite halvtrist. Är hungrig men inte sugen. Men det släpper väl snart.

Nog med gnäll.

Kommentarer
Postat av: Gröna Anna

Såna perioder har jag också, då inget känns riktigt gott utan man bara tuggar och sväljer för att man ska. Men det är ju i alla fall bättre än det omvända, att vara sugen men inte hungrig.

2010-04-15 @ 12:29:55
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Jag maste ocksa försöka skära ner pa halvfabrikaten...men det är svart när det känns som att man inte har nan lust eller ork att laga mat...!

2010-04-17 @ 14:50:32
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0