Dag 141 & 142

Smäller ihop fredagens och lördagens käk.

Dag 141
Frulle: 70gr bacon, ett stekt ägg, kaffe m grädde.
Lunch: Fyra prinskorvar, 70gr bacon, ett kokt ägg.
Middag: Quorngryta, broccoli, avokado.
TP-kvällssnacks: Sex glas rödvin.

Dag 142
Frulle/Lunch: 5 skivor stekfläsk, löksås, kaffe m grädde.
Kvällssnacks: Krossade hasselnötter, chokladkross o grädde.

Idag är det en perfekt vårdag om man kollar ut. Vaknade 8:30 av att sambon stack till jobbet. Nu har jag käkat frulle och druckit kaffe så det är väl dags att ta itu med dagens göromål. Boka tvätt-tid, tvätta, diska, dammsuga etc. Min sambo kommer bli glatt överraskad när han kommer hem eftersom jag egentligen brukar se till att lägga städ-dagar på dagar han inte jobbar (i hopp om att få lite hjälp).

Annars är det väl helt okej. Lite upphängd och nersläppt men jag har inget att klaga på.

Kommentarer
Postat av: funbun

Låter som en smarrig dag :-)

2010-04-19 @ 18:32:31
URL: http://funbun.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0