Dag 146

Gårdagen.

Frulle: En banan.
Fika: Torr fralla m ost.
Lunch: Grönpepparbiff m sås o potatis.
Middag: Tacotallrik (inget bröd el nachos).

Phew, äntligen. Igår mitt på dagen fick sambon sina pengar för extrajobbet. Vilket vi firade med att luncha ute. Jag firade genom att käka min sista kolhydratsrika mat. Nu är det strikt som gäller. Gick och handlade så nu har vi basvaror hemma igen. Gudars så skönt.

Idag vaknade jag upp och var på strålande humör. Somnade runt 22:30 igår efter en otroligt mysig kväll med sambon. Vaknade idag och kunde äta ordentlig frukost. Sen har det bara rullat på. Den här dagen är toppen än så länge, trots det kassa vädret. Nu är jag pepp på livet igen. Inte en minut för tidigt.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0