Dag 151 & 152

Dag 151
Frulle: 70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Lunch: Kycklingklubba m coleslaw.
Middag: Omelett m bacon och champinjoner.
Övrigt: Cashewnötter.

Dag 152
Frulle: 70gr bacon, två kokta ägg, majo, kaffe.
Fika: Två flatbröd m färskost.
Lunch: Skagenröra, avokado, sallad, kaffe m mjölk.
Middag: Kyckling, chilimajo, grönsaker, coleslaw.
Övrigt: Mer cashewnötter.

Jag är så sötsugen så det finns inte. Beror väl på min otroligt ostrikta kost senaste veckorna. Jag vill bara ha godis. Och i vanliga fall är jag verkligen ingen godisråtta. Skumt hur kroppen reagerar på förändringar.

Batteriet i min våg är kaputt så nästa veckovägning blir på tisdag. Lika bra det känner jag. Känner på kläderna att jag gått upp ett kilo eller tre. :-/

Min mage har gått bananas av allt hattade fram och tillbaka. Och jag sover sämre. Vilket bara visar på hur bra jag mår när jag faktiskt äter som jag ska. Och det är ju ändå bra att få det svart på vitt.


Kommentarer
Postat av: Petra

Det kommer att bli bättre, det är bara till att stå ut. Du klarar det! Du är ju på g igen, var stolt över dig själv och häng inte upp dig på det som varit. Det är då tid och det kan vi inte ändra på. Nu kör vi på en kanon framtid istället!!

2010-04-29 @ 12:37:26
URL: http://www.metrobloggen.se/lchfdelux

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0