Dag 153

WOHO! Jag har fått fast jobb fr o m 1:a juni! LOVE IT! :-D

Frulle: 70gr bacon, kaffe m grädde.
Lunch: Fläskkotlett m bea o varma grönsaker.
Fika: Räkmacka minus macka.
Middag: Kyckling tandoori m grönsaker o någon slags majo.

Jag och sambon firade mitt fasta jobb med en helkväll. Först bio (Iron Man 2, riktigt bra!) och sen flipper. Jag piskade honom rejält. Sen blev jag bjuden på middag. Säkert socker i majo-röran. Tänkte köpa en chokladkaka som biosnacks för att jag var så himla sockersugen, men då påpekade min förnuftiga sambo att jag bara matade sötsuget. Så jag höll mig till vatten. Neat, ey?

Nu ska vi sätta på någon av Harry Potter-filmerna och mysa till vi (dvs jag) somnar i soffan. Och imorgon firar jag världens sötaste systersons första födelsedag. Söndag ska vi åka och kolla på lägenhet. Den här helgen har jag redan utnämnt till den bästa helgen i mannaminne. Fan vad jag har det bra.

Nu är det bara käket jag ska återta kontrollen över, sen är allt frid och fröjd.

Kommentarer
Postat av: NinnaMia

Vad kul! Grattis till jobbet! Spännande att titta på lägenhet. Jag förstår att du mår bra nu!!!

Kosten kommer du att fixa nu av bara farten :o)

2010-05-01 @ 00:09:47
Postat av: Gröna Anna

Grattis grattis grattis! :-D

2010-05-01 @ 13:53:35
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Ah grattis till jobbet =)

2010-05-01 @ 14:41:00
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0