Jag blir så trött på mig själv...

Bara för att jag tycker att påsken inte är någon riktig högtid betyder det inte att systembolaget tycker likadant. Det är ju stängt!

Arma mig!


Nu blir det en nykter spelkväll i hökarängen ikväll. Jag som hade sett fram emot att bli lite rund under fötterna och klaga på män i allmänhet och våra sambos i synnerhet (cuz that's what we do). Jag har iofs en deciliter fulsprit i skafferiet. Men hur kul är en deciliter sprit om man jämför mot en flarra rötjut.



Att jag aldrig lär mig att kolla upp sånt här i god tid...

-5 minuter senare-

Men wtf, jag är ju ett jävla praktarsel. Det är ju inte bara påsk, det är ju även SÖNDAG.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0