Negativa tankar UT, positiva IN

Senaste veckorna har jag känt mig sådär.
Nu på bussen hem tänkte jag efter vad som hänt senaste veckorna.

: Jag har det bra på jobbet.
: Jag och sambon har rett ut en del problem.
: Vi har gått på bio flera gånger (jag ÄLSKAR bio!)
: Jag har umgåtts med vänner och familj.
: Det börjar bli vår.

Summa summarum: Jag går omkring och deppar ner mig själv fast jag har det toppenbra. Hur dumt är inte det?

Så nu ska jag laga middag, ge skabbmedicin till katterna (okej, det var en dålig grej med senaste veckorna) och sen ska jag kolla på en Ghibli-film jag inte sett än och dricka té. Det tycker jag låter som en alldeles strålande hemmakväll.



Nu får jag helt enkelt ta och rycka upp mig lite.

Kommentarer
Postat av: Sulan

det är väl en vårdepp du fått, jag förstår inte hur, men det är tydligen ganska vanligt =S Puss!

2010-04-07 @ 09:20:43
URL: http://aillinora.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0