Ny vecka, nya tag

Efter en minisemester från internet är jag back on track.
Idag kom lönen också vilket betyder att det är slut med att käka skit (äntligen!).

Fan vad skönt. Känns som jag behöver detoxa ett tag så jag ska försöka käka så rent och bra som möjligt. Gröna grönsaker, oprocessat kött och inte så mycket mjölkprodukter. Grädden i kaffet kommer jag inte ifrån men jag ska inte köpa hem creme fraische och jag ska försöka minska kaffekonsumtionen.

Det känns så SKÖNT att kunna äta det jag vill och ska igen.

Kommentarer
Postat av: karin

Det är ju helt sjukt att nyttig mat är dyrare än skräp! Fetma kommer att bli en fattigmans sjukdom!

Skönt att du är back on track. men jag uppskattar din blogg- att d vågar skriva om de dåliga dagarna också Det blir inte så klämkäckt och präktigt.

GO GIRL!!

2010-04-26 @ 08:59:07
Postat av: vipsan

Kram från mig!

2010-04-26 @ 13:16:09
URL: http://vipsan.blogspot.com
Postat av: pernilla

har verkligen saknat din ainlagg, kul va?! haller hart tummarna for dig och att det ska ga bra. tankte skicka lite styrka vad galler viktnedgang o sa... har atit lchf i over ett ar. atit det jag velat ha, en pizza ibland, lite choklad ibland, lte socker ibland. upp o ner men anda bra mat. nastan vagrat e-nummer och ater absolut inte fardigmat. men aven om jag behover ga ner 10-15 kg, har jag inte gatt ner ngt alls. ar 165 lang, vager mellan 75 och 71 beroende pa tid i manaden. mar jattebra o ar sallan sjuk. men vill bara saga att ibland vill inte kroppen slappa fettet... sa talamod maste man ha, jatte jatte mkt talamod. oavsett tycker jag du ar sa fin pa dina kort. kram

2010-04-26 @ 21:15:16

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0