Just another boring Wednesday

Har verkligen ingenting att fylla ut dagen med. Skulle egentligen fika med en kompis (trodde jag) men det hade blivit ett litet missförstånd. Jag låtsades som ingenting och vi gjorde upp planer för söndagen istället. Så jag har fört över lite bilder från mobilen till datorn för att få tiden att gå.

Här är ett kort på en (del av en) katt jag kattvaktade för någon vecka sen. Världens gulligaste hårboll.


Här är ett kort på mig. Osminkad, lite trött, tjock och med sockerbitständer.


Men om man är tjock och glad får man ju i alla fall fokusera på det positiva: Man är ju i alla fall glad. Right?

Nu ska jag brygga thé, kolla på TV och lägga lite pärlplattor. Ska lägga några goombas idag. And that's how I spend my vacation.

Kommentarer
Postat av: Moa

Fast om du tycker du är tjock på det där kortet har du nog fel på ögonen :) Superfint!

2010-08-27 @ 15:57:39

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0