Magsjuk

Fläskkotletten jag käkade till lunch igår var nog inte helt bra för jag kaskadspydde resten av dagen när jag försökte äta. Vaknade i morse och var helt död i kroppen. Trist, för jag skulle till kärrtorp och fira en kompis födelsedag. Men det har blivit soffan hela dagen. Käkade ägg i morse och det gick bra. Inte orkat gå till affären, så till lunch blev det sambons rostbröd m smör och ost. Men nu ska jag pallra mig ner till Ica och köpa något bra till middag, fått behålla allt jag ätit under dagen i alla fall.

Så jäkla tråkigt att spendera större delen av helgen framför TV:n, men jag har ju en hel vecka kvar av semestern så jag får se till att pigga på mig fort som attan så jag kan aktivera mig veckan ut.

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Aj vad trist. Hoppas magen mar bra nu!

2010-08-15 @ 21:24:52
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Maria Arnehed

Gillar om det du skrivit! Underhållande att se en del nyttiga saker och inte bara det generella grejerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 15:02:21
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0