Toppenbra (om)start

Jag har, som sagt, gått upp väldigt mycket senaste veckan. Så därför är det ju extra skönt att min nyfunna motivation får sig en ordentlig skjuts. På tre dagar har jag gått ner lika många kilon. 2 kg är ju bara vatten, men det känns ändå väldigt bra.

Körde på crosstrainern igår igen, fast jag orkade inte mer än 10 minuter. Hela kroppen värkte från dagen innan. Men 10 minuter är ju bättre än ingenting och det är väl bara bra att börja långsamt (inbillar jag mig).

Jobbar veckan ut och sen har jag semester i två veckor, men när jag kommer tillbaka ska jag köpa kort på simhallen. Älskar att simma, men det var säkert ett år sen sist.

Så visst håller jag på att komma igång alltid. FAN vad välbehövligt efter ett par bedrövliga månader! :-)


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0