Dag 69

Hann aldrig in på bloggen igår, så jag uppdaterar gårdagens mat idag.

Frulle:
Fyra skivor ost, fyra skivor salami, ett kokt ägg, kaffe.
Lunch: Tacogratäng, babyspenat, kaffe m mjölk.
Middag: Köttbullar i gräddsås, några glada kon.
Övrigt: Fyra skivor ost, mozzarella.

Ostig onsdag minst sagt. Åt alldeles för mycket ost vilket jag känner i magen idag. Vaknade upp och kände mig mätt i morse. Men tvingade ändå i mig lite frukost eftersom jag vet hur sur, trött och grinig jag blir om jag inte äter. Well well. Det blir ingen ost idag i alla fall.

Igår bokade jag förresten in mig och min syrra på lite vintersportutövning om ungefär två veckor. Jag har inte åkt skidor sen jag var 17-18, så det ska bli väldigt kul. Tänk att jag bott i Stockholm i fem år och inte haft en aning om att det faktiskt finns helt okej slalombackar.

No, back to work.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0