Dag 72

Frulle: 70gr bacon, två scrambled eggs (på grädde), kaffe m grädde.
Middag: Lite ugnsbakad lax, broccoli, gurka, coctailtomater.
Partysnacks: 4 glas rödvin, 1 glas sangria, 4 paranötter, 10 cashewnötter.
Kommit-hem-mat: 70gr bacon, ett stekt ägg.

Idag fyllde min bästa kompis pojkvän 30 år. Vi hade en liten överraskningsfest och sen var meningen att vi skulle gå ut. Men jag fick så förbenat ont i huvudet av rödvinet så jag åker hem istället. Vilket känns mindre kul. Ska gå och lägga mig tämligen snart.. Fy bövelen. Jag hade verkligen sett fram emot ikväll, skulle träffa massa folk jag inte träffar vanligtvis. Men det får väl vänta till nån annan gång. Jag tror fan jag ska köra på nyktra utekvällar hädanefter, för det suger verkligen att banga att träffa trevligt folk pga huvudvärk och allmän övertröttma pga vin. Går ju ALDRIG ut nu mer och det känns surt att fördärva de få utekvällar man får.

Och undrar ni över kategorin "Kommit hem mat" finns den med eftersom jag mår fy satan och känner att jag måste ha något i magen innan jag lägger mig, annars kommer jag vakna med migrän imorgon.




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0