Dag 74

Frulle: 70gr bacon, stekt ägg, kaffe.
Lunch: Fläskfilé, coleslaw, broccolibuketter, kaffe m mjölk.
"Middag": Salami, ädelost, té m grädde.

Usch, orka laga mat när man kommer hem en seg måndag till en lägenhet som det blåser nordanvindar i. Ringa till hyresvärden och be dom täta fönstren och glipan i dörren är sånt där som man liksom glömmer bort. I några år, uppenbarligen.

Hur som haver; blev världens mesmiddag. Lite irriterande att jag inte orkade laga mat för det betyder ju i förlängningen att jag inte har någon lunchlåda till imorgon. Det kommer jag surna till över.

Men annars går det bra, tror jag. Börjar svullna upp så smått om anklarna. Nån dag innan min mens drar igång ser mina ben ut som två stabbiga trädstammar. Vilket antagligen betyder massa plus på vågen imorgon. Vilket såklart suger. Men eftersom jag vet vad det beror på är det bara att vänta till nästa veckovägning och hoppas det ser bättre ut då. Kan skilja 2 kg från dag till dag när vi snackar tjejvecka.

Yeah yeah, nog om det. Nu ska jag jäsa en stund i soffan innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0