Dag 75

Men gudars, vad dagarna flyger förbi.

Frulle: 70gr bacon, scrambled eggs, några broccolibuketter, kaffe m grädde.
Lunch: Ett kycklinglår, coleslaw, kaffe m mjölk.
Middag: Kokospannkaka i ugn m hallon o blåbär.

Middagen står inne i ugnen och blir färdig nu. Orkade verkligen inte stå vid spisen en halvtimme så jag gjorde det enkelt för mig idag. Hällde i kokosflingor i en ugnsfast form, knäckte i några ägg, slog på grädde och i med liiite bakpulver. Vispa och in i ugnen. MEN jag vet inte hur det smakar än. Eftersom vanlig kokospannkaka är gott kan det här ju inte bli annat än ätligt i alla fall. Right?

Fasen vad jag fryser förresten. När kommer våren? Eller, jag behöver inte ens vår, bara nån ynka plusgrad. Please? Jag har liksom glömt hur det är att inte frysa.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0