Dag 76

Frulle: Salamiomelett, kaffe m grädde.
Lunch: Kokospannkaka m bär, kaffe m mjölk.
Middag: 70gr bacon, ostkuber, stekt ägg.

Idag åkte jag hem från jobbet en timme tidigare. Blev tillsagd att göra det till och med. Kanske för att jag satt dubbelvikt och försökte kontera fakturor. Mensvärken from hell. Jag lovar, hade det varit gnällspikar till män (nu generaliserar jag) som behövt utstå mensvärk när den är som värst hade de säkerligen fått betald ledighet en gång i månaden. Men nu känns det okej. Knaprar ipren och ska snart fixa ihop min enkelmiddag. Slängt i en maskin tvätt och fått fason på garderobsdörren vi inte kunnat stänga på tre år (ilska och hammare=bra kombo).

Tårta på jobbet idag. Säkert 8:e gången det är tårta eller fikabröd som erbjuds sen jag började jobba för lite drygt tre veckor sen. Himla skönt att jag inte blir sugen, skulle ha det mycket jobbigare om jag var sockerjunkie från början, men som tur är har jag aldrig varit nån godisråtta.

Nej, mat var det ja.

Kommentarer
Postat av: sulan

herregud, det verkar som att alla har haft mensvärk från helvetet den senaste veckan =O

2010-02-10 @ 23:04:43
URL: http://aillinora.blogg.se/
Postat av: Jen [tappat 10 kg på 5 veckor]

Vad skönt det måste kännas att känna så "jag har inte bråttom". Önskar jag kunde befinna mig i ett sånt tankesätt. Enligt mig ska allt bara gå jävligt snabbt och det ska hända NU! haha :) kram

2010-02-11 @ 08:53:15
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0