Dag 80

Min alla hjärtans dag har varit allt annat än mysig, men jag orkar inte ta det nu. En annan gång kanske. Dagen har således inte blivit lika bra matmässigt som jag hade tänkt. Skulle egentligen göra hel picnicbog i ugn, men av förklarliga skäl orkade jag inte. Så det blev såhär:

Frulle: 70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Mellanmål: Kaffe m grädde, ost- och salamirullar.
Middag: Köttsoppa på burk uppfettat m smör och creme fraische.

Skön alla hjärtans dag-middag. Sambon åt ugnspizza, sen drog han till jobbet. Jag spenderar resten av kvällen med att kolla på skräp-TV och fundera på vad jag vill få ut av alltihop.

---Någon timme senare---

Reviderar matintaget för idag, har inte kvar middagsmaten i magen längre. Så går det när jag stressar upp mig över saker.

Kommentarer
Postat av: Gröna Anna

Men det där låter inte ett dugg kul. Kramar och hoppas att det känns bättre snart igen!

2010-02-14 @ 23:48:29
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: hampa-h

:(

2010-02-15 @ 06:18:44
Postat av: Mia

Uch...det dära lät inte det minsta kul...=(

2010-02-15 @ 15:35:50
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0