Dag 82

Frulle: Ett kokt ägg, kaffe m grädde.
Lunch: Gårdagens middag.
"Fika": En grillad korv utan något annat.
Middag: Tredjedelen från lunchen jag inte åt under dagen.

Fantastisk dag! (Fast det var mer snö än på den här bilden såklart).



Fattar inte att jag bott i stockholm i snart sex år utan att ha haft en aning om att det finns en rätt hyfsad skidbacke. Nu ska jag micra min överblivna lunch, sen ska jag glo på TV. Skönt.

Idag klarade jag förresten inte bara av en utan två semmelfrestelser. Först när vi fikade och sen innan jag stack från jobbet. Det hade nämligen blivit 20 semlor över efter fikat (alla på kontoret fick en varsin) och ingen visste vad de skulle göra. "Men du måste väl äta en semla i alla fall". Nej, det måste jag inte. Skönt.

Nu ska jag bara gå ner så pass mycket att jag kan ha dom normala pjäxorna när jag åker slalom också. Har otroligt stabbiga vader så jag fick manspjäxor för att kunna knäppa dom. Ja ja. Det är säkert till 90% muskler (HAH, eller hur). Men 88,5 kg. Det är fan inte illa pinkat hörni. :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

SV:Jag förstår helt vad du menar! Jag e tacksam för att jag får olika synvinklar...tar inte alls dig för att vara dry! =)



Vad kul att du hittat en backe i Sthlm. Vi här nere i skåne har 1 backe...fast den ligger nog i Halland. =)

2010-02-16 @ 21:43:58
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Wille

Supergrattis till alla försvunna kilon:-)

2010-02-16 @ 23:29:53
Postat av: ~Sara~

Själv åt jag faktiskt en hembakt semla på kvällen, kunde inte tacka nej. Men det fick funka för en gång om året. ;) Jag är inte så strikt som jag kanske borde vara. =P



Sv: Ja det är väldigt gott faktiskt, tack vare brödkryddorna smakar det som riktigt bröd och mätt blir man också! =) Tar mycket recept från den hemsidan.

2010-02-17 @ 11:31:10
URL: http://mabranu.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0