Dag 83

Frulle: 70gr bacon, ett stekt ägg, kaffe m grädde.
Lunch: En kycklingklubba, 110gr coleslaw, kaffe m mjölk.
Middag: Picnicbog, bea och broccolibuketter.

Idag har jag på mig en kjol jag inte kunnat ha på åtminstone tre år. Hurra för mig! Känner mig till och med smal idag, vågen stod på 88,3 kg. Det kanske inte riktigt går ihop för er andra, men har man vägt 103,4 kg känns 88,3 kg nästintill normalviktigt. Om bara -4,3 kg är jag inte längre fet utan bara överviktig. Det är ett väldigt stort delmål eftersom jag varit fet i åtminstone 8 år. Normalviktig är jag inte enligt BMI förrän vågen visar 70 kg prick. Men dit ska man väl också komma en dag.

I den här takten spränger jag 80-kilos gränsen nån gång i början av juni. Vi får väl se hur det blir med den saken, men det känns i alla fall ytterst rimligt.

Jag är otroligt nöjd med mig själv idag. :-)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0