Dag 84

Frulle: 70gr bacon, äggröra, kaffe m grädde.
Lunch: Kall picnicbog, bea, kaffe m grädde.
Middag: Röra på tonfisk, creme fraische, ett ägg och kryddor.

Dagen har verkligen inte gått i matlagningens tecken men med tanke på att jag knappt kan röra mig och att sambon jobbar och inte kan hjälpa till vågar jag ändå påstå att jag ätit hyfsat bra. Med tanke på omständigheterna alltså. Ätit lite för mycket mejeriprodukter (cf & grädde) och det kan ju stoppa viktminskningen. Men jag fortsätter äta som jag gör ett tag till. Så länge jag fortsätter gå ner i vikt sakta men säkert finns det ju ingen anledning att ändra på det.

Ja ja. Nu ska jag fortsätta kolla på Du är vad du äter. Jag avskyr verkligen Anna Skipper (som röker irl, twoface) men jag kan ändå inte låta bli att kolla. Alla program som handlar om viktminskning ser jag till att titta på. Så har det varit i många år. Vet inte riktigt vari fascinationen ligger för min del. Men Generation Fett är nog mitt favvotjockisprogram. Undrar om det kommer en till säsong eller om det är slut nu?


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0