Dag 88

Frulle: Turkisk yoghurt m grädde o bär.
Lunch: Rostbiffskivor, kaffe m grädde.
Middag: Kebabsallad.

Okej, det blev inte jättemycket städning. Åkte till skärholmen och lämnade tillbaka ett par skor för att få pengar till mat (sista dagarna innan lön). Åka fram och tillbaka till skärholmen brukar ta 10 minuter, idag tog den dryga timmen. Var så genomfrusen när jag kom hem igen så jag satte mig i soffan och drog täcket upp till hakan. So much for storstädning. Men två omgångar disk har jag lyckats diska i alla fall. Tar storstädningen lite pö om pö.

Dagen har inte bjudit på så mycket annat. Jag har kommit fram till att jag måste köpa en symaskin och att jag ska sätta kantband i alla mina skåp. Sådär som gamla tanter har. Varför då? kanske ni undrar. För att jag tycker det är jättemysigt! svarar jag då.

En kollega ringde tidigare och upplyste mig om hur morgondagen kommer se ut. Eftersom SL har flaggat för lika stora problem med kollektivtrafiken imorgon kommer jag få jobba på vårt utekontor här på min gata istället, så jag slipper ta mig med buss någonstans utan bara behöver förlita mig på mina apostlahästar. Gudars så skönt. Promenadavstånd till jobbet. Kanske skulle jobba heltid ute på områdeskontoret? Fast jag trivs ju otroligt bra på huvudkontoret.

Nähä. Om man skulle återgå till att googla viktnedgång +lchf och få lite inspiration kanske.

Visst ja, imorgon är det min vägdag. Jag tror på några hekto plus. Vilket inte förvånar mig ett dugg. Inte varit ett dugg strikt den här veckan. Men på torsdag kommer jag kunna handla BRA mat igen. Skönt.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0