Dag 90

Igår spenderade jag kvällen med att ha migrän (jippi...) så jag plitar ner gårdagens intag nu.

Frulle: 50gr bacon m äggröra, kaffe m grädde.
Lunch: Fläskkotletter, broccolibuketter, bea, kaffe m mjölk.
Middag: Kebabsallad.
Kvällsmat: Yoghurt m grädde.

Var hemma hos sambons mamma igår och hon bjöd på käk från grillen. Kände redan innan att jag var hängig, hade lite ont i huvudet och inte var på topp. Efter käket blev jag sämre och vi åkte hem rätt tidigt. Väl hemma spydde jag upp hälften av kebaben (note to self: tugga bättre!). Sen åt jag yoghurt för jag tänkte att det skulle lugna magen. Vilket den väl gjorde, somnade relativt snabbt därefter. Bleh. Vaknade upp idag och plussade ytterligare några hekto på vågen, magen är dessutom uppblåst som en spärrballong. Ingen mer kebabsallad för min del alltså.

Idag mår jag bättre, som tur är. Jag och sambon firar egentligen 4 år imorgon, men han jobbar så vi tar fireriet idag istället. Ska gå på bio (woho, Shutter island!) och käka middag. Trevligt trevligt!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0