Dag 91

Igår firade jag och min sambo 4 år tillsammans, så det blir lite eftersläpning på inläggen eftersom dag 91 var igår. :-)

Frulle: 50gr bacon, scrambled eggs, kaffe m grädde.
Lunch: Mozzarella- och pestogratinerad fläskfilé, grönsallad.
Mellanmål: En kycklingwrap från donken.
Middag: Lammytterfilé, tsatsiki, morötter, selleristavar, coleslaw, blomkål och nån dipsås.

Gudars, klockan är snart 06:00 och jag är fortfarande mätt från gårdagens middag. Vi käkade på O'Learys efter att ha kollat på Shutter island (som tyvärr inte var bra). Sen gick vi till spelhallen och spelade flipper och körde racingspel. Kom hem runt 23:30 i natt och somnade som en sten. Inte van att faktiskt göra saker på vardagarskvällar.

Var svinhungrig innan vi skulle på bio så jag åt mitt första bröd på över 90 dagar. Tog en liten kycklingwrap för att få något snabbt i magen. Var rädd att jag skulle få magsmärtor och skit, hört att det är rätt vanligt, men nada. Eller jo, jag blev väääldigt rapig precis efter att ha ätit den, men det la sig sen. Hur som helst satt jag och suckade för att man inte bara kunde köpa ett freakin' kycklinglår och en ostbit istället för den där stackars friterade kycklingskivan och det torra brödet. Hoppas fler och fler börjar käka LCHF så borde det väl smitta av sig på fik och restauranger.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0