Dag 92

Eftersläpningen fortsätter, såhär såg gårdagen ut:

Frulle: Kaffe m grädde.
Lunch: Kycklinglår, coleslaw, kaffe m mjölk.
Middag: Gryta på quorn, champinjoner, lök och grädde.
Förfest/krogen: 7-8 glas rödvin.

Phew, vilken kalaskväll det blev igår då. Hade tänkt ta en fika hos en polare efter jobbet men hon ville gå ut. Blev bjuden på en utekväll. Vaknade upp idag och tyckte det var skumt att jag inte kände mig bakfull. Kollade då på klockan och upptäckte att jag sovit 11 timmar. Herrejisses.

Nu ska jag klä på mig och sminka mig, ska på 30-års fest ikväll. Dock blir det en nykter fest, vilket jag tycker känns toppenbra. Dricka två kvällar på raken skulle jag aldrig orka med.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0